Vackra liv

Neo Arvid Christopher 2011-07-04 Vincent Tiger Ynwa 2013-05-25

Välkommen!

Kategori: Allmänt

Välkommen tillbaka till min nya blogg =)
Jag har haft alldeles för mkt att göra att datorn inte ens varit igång på ca 2 veckor. Jag har jobbat, varit i småland, jagat Neo, träffat vänner, solat o massa annat skoj!
Neo har blivit så duktig på allt och nu är det ingen lugn och ro här hemma alls. Absolut enda gången som jag kan sitta ner (fast jag inte gör det ändå eftersom jag måste göra annat då) är när han sover. Och det är inte särskillt ofta och mycket.

Men förhoppningsvis ska jag försöka bli lite bättre nu när jobbet kommit igång mer och sommaren är här.
Det har även varit en del med lägenheten.

Nu när många 68 kläder har rykt så har jag varit tvungen att införskaffa mig lite mer åt Neo.
Jag ska fota en del ikväll så slänger jag in lite senare.

Underbara kläder. Några här kanske blir inspirerade...=) Kommit mycket fint nu till vår/sommar.....

Kommentarer


Kommentera inlägget här: