Vackra liv

Neo Arvid Christopher 2011-07-04 Vincent Tiger Ynwa 2013-05-25

Helgen!

Kategori: Allmänt

Åh denna helgen har minsann varit fullspäckad. Därför har jag haft 0 minuter över för bloggen tyvärr. Men det ska jag ta igen i veckan =)

I fredags kväll var vi hos Frank o Carro och kikade på film o BB och en massa trevliga saker.
O i lördags kom mina föräldrar på besök. Så det var full rulle från morgon till kväll och även idag eftersom dom stannade till i eftermiddags.

Jag och Stoffe bestämde oss för att gå på bio (!!!) ;) Det blev kvarteret skatan. En riktigt rolig film faktiskt. Det blev en del skratt. MEN oj vad jag saknade lillen! Jag har inte varit ifrån honom mer än kanske 30 minuter förut och nu var det i hela 2 TIMMAR!!!
Neo tyckte nog det var skönt men han blev superglad när vi kom hem. Det värmde i mammahjärtat!

När mina föräldrar åkte hem så mötte vi upp Linus o Madde över en fika.

O nu sitter jag här.
Så jag hann med en liten bloggning minsann.
Jag ska alldeles strax sy gardiner så det blir en lång kväll =)

Kommentarer

  • Mamma till William och Wilma säger:

    Hej gumman..Vi får hoppa att träffas på torsdag för båda barnen har ögoninflammation så vi får stanna hemma och hoppas att de snart blir friska igen..Ha en fin start på veckan.kram kram

    2012-03-19 | 14:56:39
    Bloggadress: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här: