Vackra liv

Neo Arvid Christopher 2011-07-04 Vincent Tiger Ynwa 2013-05-25

Ny vecka....

Kategori: Familjen

....Nu har ännu en ny vecka börjat. Solen skiner ute och min förkylning håller i sig. Som ni förstår är jag otroligt trött på denna långvariga irriterande sjukdom!
Hela nätterna består av hostningar och täppt näsa. Nässpray har jag blivit en flitig användare av. Men jag måste ändå säga att det blivit bättre. Jag känner dock att efter nästan 3 veckor tycker jag att jag kan få bli frisk. Jag kan inte träna, inte sova (inte för att jag får sova särskillt mycket ändå men ^^) o inte känna mig helt pigg =/
På dessa tre veckor har jag haft en kraftig förkylning, influensa o maginfluensa. Inte konstigt att man kan känna sig slö o irriterad.

Det bästa är dock att lillen inte är sjuk! Och det hoppas jag håller i sig. Han var ju förkyld i ett par dagar för några veckor sen men sedan dess har han klarat sig!

Nu ska jag inte klaga mer! =)

I eftermiddag ska jag o Neo ut på en prommenix i det fina vädret. Vi kanske går en runda till affären också och vem vet - vi kanske stannar till i nån skoj butik på vägen :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: