Vackra liv

Neo Arvid Christopher 2011-07-04 Vincent Tiger Ynwa 2013-05-25

Vår/sommargarderoben

Kategori: Shopping

Neo kommer bli så fin nu i vår och sommar. Jag har införskaffat mig lite nytt till honom. Eftersom han fortfarande kan ha kläder som han hade när han bara var några månader så känner jag att lite nytt ändå inte skulle sitta helt fel. Till våren behövs lite färger och fina mönster.
Jag tycker att mycket till killar i de flesta affärer är sååååå tråkigt! Bara brunt, mörkblått och grått. Nä, jag kräks på dom färgerna. I alla fall ifall det blir för mycket!
Pojkar behöver också ha lite färg!

Jag har inte alls gillat Molos kläder förut. Jag har tyckt att dom är röriga och jobbiga att titta på. Men till och med jag har trillat dit!
Jag är KÄR! Inte i alla deras kläder och prints, MEN i de flesta ;)
Neo har då såklart fått nytt i detta märke.






Underbaringar!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: