Vackra liv

Neo Arvid Christopher 2011-07-04 Vincent Tiger Ynwa 2013-05-25

Forts...

Kategori: Allmänt

Väl hemma med min fina mamma så blev det
mumsig mat och även chips!;)
Kvällen bjöd även på filmmys i form av Yesman!!!
 
I måndags morse började dagen som alla andra dagar... Mådde dock lite illa. Men ibland kan man ju göra det ifall man tex inte hunnit äta frukost. Så jag tänkte inte på det så mycket. Slängde i lite färg i mammas hår och efter det brast det. På hela dagen kunde jag inte röra mig... Låg o skakade, kräktes o mådde skit!!! Tur att min mamma kunde ha neo hela dagen för jag kom inte upp ur sängen :/ 
Detta fortsatte hela natten fram tills morgonen. Då hade kag inte fått i mig varken mat eller vatten. Hade dock gjort en "egen" blandning som jag tog med en tesked. 
Igår (tisdag) var jag såklart helt utmattad och orkade inte mycket. Jag hade ju inte fått någon sömn alls heller :(
MEN idag har jag fått toppen!!!!!
Jjobbat och inte kännt av illamåendet alls! Kanon! 
 
Imån fortsätter jobb!
 
Hoppas er vecka varit liiite bättre. Återkommer med mer bloggande imån ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: