Vackra liv

Neo Arvid Christopher 2011-07-04 Vincent Tiger Ynwa 2013-05-25

HELG

Kategori: Allmänt

Nu är det ÄNTLIGEN helg igen=)
Men jag måste berömma min underbara vecka. (Förutom sjukdomar såklart). Jag har haft så otroligt roligt på jobbet denna veckan. Helt sjukt.
Kommer nog inte ens ihåg senast jag kände att det ska bli riktigt roligt att jobba! Wieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!
Imån ska jag till jobbet igen och sen får vi se i veckan.
 
Nu är jag o Neo hemma själva, då stoffe har match. Så det blir en massa städning, tvättning, en del fix o don här. Jag ska också kolla på vilka lampor vi ska ha i lägenhet och även en spegel. Det står på min lista idag.
Oj, jag får inte glömma en runda till systemet och till Snoozybutiken=)
 
Ikväll ska vi på kalas i Svedala. Det ska bli himlans skoj=)!
Länge sen man var på lite partaj. Då blr det tillfixning av håret för första gången på lääänge.
 
Nu ligger lilleman o sover så gott. Tummen o barbapapa är såklart också med ;)
Undra vad han drömmer....
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: