Vackra liv

Neo Arvid Christopher 2011-07-04 Vincent Tiger Ynwa 2013-05-25

Tjuvkika.....

Kategori: Allmänt

Eftersom vi inte alls fått iordning här än så vill jag såklart inte lägga upp massa bilder på bloggen än, men jag tänkte ändå slänga upp en liten liten bild på färgen i gästrummet ;)
Vi har inte riktigt bestämt hur det ska se ut där inne med möbler och sånt men ikväll blir det iaf mer skurning och lite saker som kommer få flytta in där. Tex sängarna ;)
 
Jag är så nöjd med färgerna. Den mörka färgen är endast på den väggen som syns här medans den ljusa färgen är på dom andra väggarna.
Jag trodde att rummet skulle se väldigt litet ut men det gjorde det konstigt nog inte. Skönt ;)
 
Förhoppningsvis har vi satt upp nån tavla i Neos rum ikväll , och då kanske det kommer upp en bild även på det rummet. Hinner jag inte idag blir det senare i veckan.
Det går som sagt sakta men säkert framåt här!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: