Vackra liv

Neo Arvid Christopher 2011-07-04 Vincent Tiger Ynwa 2013-05-25

Torsdag med Emma

Kategori: Allmänt

Jag kände att jag verkligen behövde komma ut idag och göra nåt. Varit i det stökiga hemmet för länge nu=/ Tur att man kan stänga dörren till vardagsrummet iaf.
Då blev Emma min räddning idag.
Jag o Neo kilade ut på stan för att möta Emma o Elliot. Blev en runda i många affärer och såklart hittade jag ett par skor. Helt underbara som jag bara måste ha! Får dock vänta liiiiite.....
 
Sen gick vi och käkade gott. Blev spagetti o köttfärssås=)!
 
Nu fixar min händiga man i köket med barnspärrar och sånt trist. Strax blir det inflytt av saker i gästrummet!
Äntligen!!
Vi har hunnit med att ta bort färg från golvet, skurat o damsugit och även fixat med lampor;)
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: