Vackra liv

Neo Arvid Christopher 2011-07-04 Vincent Tiger Ynwa 2013-05-25

Trösthandla

Kategori: Allmänt

Ja så fick det bli idag. Blev  helt utom mig när vi fick pappret om förskolan så jag var helt enkelt tvungen att kila på stan o ta en latte o handla fina kläder till lilleman.
Det var det enda som gjorde mig lite glad faktiskt. Tråkig nog tyckte inte Neo det var så skoj att fika med sin mamma, så han blev lite sur när jag tänkte sitta o dricka min goda latte.
Han ville smaka, men icke! Då tyckte han att jag var dum och ville hellre prata med dom andra gästerna.
 
Visst är dessa helt underbara!! =)
 
 
 

Lillbus ÄLSKAR välling. Jag minns när han tyckte det var äckligt ;)
Det var tider det...not !
Jag saknar honom varje sekund när han sover, vad knäppt!

Kommentarer

  • maria säger:

    De där byxorna är så söta=)

    2012-09-08 | 16:53:47
    Bloggadress: http://mariasofiakarlsson.blogg.se
  • Mamma till William och Wilma säger:

    Godmorgon söta..Nästa vecka kan bli lita tajt med tiden..Vecka där på måndagen den 24 på förmiddagen när min stora är på skolan och busar träffas jag mer än gärna över en mysig fika uppe i stan..kram kram

    2012-09-14 | 09:16:03
    Bloggadress: http://blondis81.blogg.se

Kommentera inlägget här: