Vackra liv

Neo Arvid Christopher 2011-07-04 Vincent Tiger Ynwa 2013-05-25

Bm besök v 36!

Kategori: Graviditet

Idag var vi åter på besök hos bm. Alltid lite spännande att se hur magen växer (då man inte märker det själv och dessutom sjunker en massa vilket gör att sf måttet inte brukar öka så mycket), lite värden, min viktuppgång och bebis tickande hjärtljud ;)

Det gick superbra och alla mina värden var fantastiskt bra ;) behöver som vanligt inga järntillskott så det tackar vi för!
Vikten var också okej. Hade gått upp 1,2 kg på 2 veckor så jag överlever väl. Men är uppe i 9,5kg nu. Vi får se vad det slutar på. Lär iaf inte bli mer än med Neo så der känns skönt. Dom ska försvinna också sen ju. Haha!

Jag är superpigg för tillfället även om min kropp nu har sagt STOPP!!! Bara 2 jobbdagar kvar nu och det skulle inte funka längre. Hade inte orkat jobba heltid när det bara är 4veckor kvar. Svårt att ens schamponera kunderna....

Nu ska jag och bebis mysa en stund innan jag ska bege mig till jobbet!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: