Vackra liv

Neo Arvid Christopher 2011-07-04 Vincent Tiger Ynwa 2013-05-25

Det närmar sig!

Kategori: Allmänt

Nu väntas ännu en dag på jobbet. Jag är faktiskt ledig (!!!) imån ;) då bär det av till småland och besöka familj o vänner. Syster är hemma och vi har ju inte träffats sen jag var i v 5 eller något.

Efter jag har jobbat klart idag har jag 12 arbetsdagar kvar tills jag går hem. (Om jag orkar så länge, vilket jag absolut hoppas). Så sjukt! Sen ska jag lixom vara hemma läääänge med undantag nån dag då och då efter jul eller något. Vi får se men så är tanken.
Heltid blir det inte förrän länge iaf.

Men jag ska i alla fall njuta av tiden hemma med sonen (sönerna). Neo kommer ju inte gå heltid på dagis så vi alla får mysa mycket!

Neo börjar nog så smått förstå vad som väntar. Han sprang i morse fram till mig och skrek BEEEEBIS!!! Och la huvudet på sned och lutade sig mot magen! Nästan så man fäller en tår;)

Nu ska jag hoppa av tåget och bege mig mot jobbet (Emporia).
Ha en bra dag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: