Vackra liv

Neo Arvid Christopher 2011-07-04 Vincent Tiger Ynwa 2013-05-25

Onsdag...

Kategori: Graviditet

Jag satt precis och läste igenom min blogg sen när jag väntade Neo :) det var lite spännande. Få se hur jag tänkte då och vilken skillnad mot nu. Jag hade köpt en massa mycket tidigare och alla papper var inskickade för lääääänge sen.
Stor skillnad på magen också. Jag tyckte att jag hade stor mage då.... Inget om man jämför med nu :) himland tokigt. Inte konstigt att jag har så ont i ryggen och att jag har svårt att sova.

Det är också en otroligt stor skillnad på kroppens sätt att hantera graviditeten. Allt är mycket jobbigare och tyngre denna gången. Förmodligen också för att jag tex måste springa efter Neo, bära honom hela tiden, jobba otroligt mycket, SENA dagar, mindre sömn och allt annat :) men jag ska samtidigt absolut inte klaga! Jag ÄLSKAR att vara gravid och hade förmodligen kunnat vara det 10 ggr till. Det är så underbart med alla sparkar och tanken att det finns en liten goding i magen!

Jag skrev nyss en lista som jag hittade på vad som behövs till en nyfödd. Skrev upp allt och ska bara bocka av. Det är väääääldigt mycket som ska bockas av då vi redab har det men en hel del nytt ska köpas:)

Nu väntat sängen! Natti!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: