Vackra liv

Neo Arvid Christopher 2011-07-04 Vincent Tiger Ynwa 2013-05-25

TUL igår!!!:)

Kategori: Graviditet

Igår var vi på det efterlängtade TUL! Då fick vi se vår prins ännu en gång. Denna gången fick vi också se i 3d! Han såg ut att vara rund om kinderna i alla fall. Så himla mysigt!
Han var dock inte särskillt sammarbetsvillig till en början. Bm fick buffa, knuffa och flytta honom för att kunna se nåt. Jag fick till och med lägga mig på sidan när hon kollade mage, hjärta och sånt. Han tycker om att ligga som en boll :)

Allt såg fantastiskt ut och jag är så lycklig! Neo kommer bli en underbar storebror. Han blev glad när vi visade bilderna och ropade BEBIIIISSS!!!

Nu är det minsann inte långt kvar så snart får vi träffa honom ;)

Nu är det vaggan och vagnen vi väntar på. Sen ska jag tvätta kläder o sängkläder tänkte jag.
Jag ska även bocka av på listan vad som behövs.

Ca 1,5 månader kvar! Sjukt vad tiden går snabbt!

Fortsätt gissa. Lägger ut gissningarna i början av nästa vecka :)
Natti

Kommentarer


Kommentera inlägget här: