Vackra liv

Neo Arvid Christopher 2011-07-04 Vincent Tiger Ynwa 2013-05-25

Vilken underbar helg!!!!;)

Kategori: Familjen

Denna helgen har varit alldeles underbar! Det är bra att jag snart kan göra sånna här utflykter när jag vill:)
Vi är ju för tillfället i Småland. Bott hos mina föräldrar och haft det så skönt!

Vi kom i fredags kväll. Lika bra att åka direkt efter jobbet så slipper man stressa så mycket på lördag morgon.

Eftersom min syster är hemma här i Sverige och hälsar på så kunde vi ju ses lite extra.
På lördagen åkte jag och Stoffe (!!) till Grand samarkand och kikade i butiker. Neo stannade hemma med sin moster och när jag tänker efter så är det nog första gången som jag och Stoffe shoppar själva sen han kom.

På kvällen väntades restaurangbesök med fina vänner (Tina,emma,anna,johan,henke). Även detta barnfritt. God mat och trevligt sällskap! Kan ju knappast bli bättre en lördagskväll ;)

Och idag har vi varit hos Isabell och Benn och fikat! Men nu fick Neo följa med:) han älskar deras katt! Haha! Hunden var dock lite mer läskig! Katten fick stå ut med Neos en miljon pussar ;)

Snart väntas hemfärd!
I veckan besöker vi detta landskapet igen ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: