Vackra liv

Neo Arvid Christopher 2011-07-04 Vincent Tiger Ynwa 2013-05-25

Vigsel

Kategori: Allmänt

Igår var vi på bröllop. En av mina bästa vänner Isabell fick sin Benn. Dom var så otroligt vackra och lyckliga.

Dagen började tidigt för mig då jag skulle sätta upp Isabells hår. Klockan ringde redan klockan 07.00. Alla andra i huset som fortfarande när Isabell o Kamilla kom vid 07.30.
Jag hade dukat fram lite bubbel, vindruvor och kex som vi skulle ha till vår förmiddag. Kamilla sminkade.
Det var supermysigt och en härlig träff på hennes stora dag!

12.30 var det dags för vigseln i kyrkan och det var så sagolikt! Så otroligt vackert!
Dom är verkligen menade för varandra!

Efteråt blev det mat, dryck och fest! Schemat bjöd också på massvis med lekar och god tårta.

Jag måste säga att det var väldigt kämpigt att ha med barnen men med massor med tålamod och mycket mat var det helt okej mellan åt.

Jag släckte lampan här hemma vid 04.00 så idag är jag lagom trött. Vincent var hungrig i natt såklart och Neo skulle gå upp vid 07.00 tyckte han. Så denna mamman har sovit MAX 2,5 (närmare 2) timmar i natt.

Hoppas jag inte svimmar av trötthet när jag ska köra hela vägen till Malmö strax.

Men vilken fantastisk dag det var igår! Tack fina vänner och lycka till i framtiden ❤️

Kommentarer

  • Isabell säger:

    Tack själva fina ni!!!<3 så kul att ni ville dela vår dag med oss<3

    2013-08-30 | 08:26:34

Kommentera inlägget här: