Vackra liv

Neo Arvid Christopher 2011-07-04 Vincent Tiger Ynwa 2013-05-25

Äntligen

Kategori: Allmänt

Gårdagen var både lugn och full fräs.
Jag o S åkte båda in till Växjö för att hälsa på Emma, Henke och Elli ännu en gång.
Det är så sällan Stoffe är med uppe så det var skoj.
Jag hade här hemma rätt många blöjor i storlek 1 och 2 så dom tog jag med mig. Lika bra att dom kommer till användning istället för att jag skulle kasta dom då dom ändå bara tog en massa plats här hemma.



Eftermiddagen bestod av lek med alla nya leksaker och jag slängde i lite slingor på Lisa.


När vi sedan hade suttit och ätit kakor o druckit kaffe långt in på kvällen så knackade det på ytterdörren och in kommer min kusin som jag inte träffat på ca 20 år.
Så det var superroligt!

Nu idag har vi varit och firat jul med S bror med familj, hans brors pappa o sambo och S föräldrar.
Blev god mat, en massa paket, fika och julklappsspelet.








Vi kom hem ca 22.30 och barnen slocknade direkt. Jag själv har precis lagt mig då jag packat upp ALLT och lagt in allt på dess plats och jag har även diskat all disk.
Pju, nu ska jah sova!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: