Vackra liv

Neo Arvid Christopher 2011-07-04 Vincent Tiger Ynwa 2013-05-25

Fika och jul

Kategori: Allmänt

Idag har vi haft besök utav Lina och hennes Fabian.
Hon tog med sig gofika ocj så slank lite kaffe ner i magarna!
Bebisbus och snicksnack behövs en helt vanlig tisdag.





Jag och lilla V har hunnit bus en massa idag samtidigt som jag tyckte att barnen behövde en massa kläder från Lindex. Och japp- jag har definitivt en super galen unge ♡



Kvällen fick avslutas med en runda på stan för lite julklappar - hela familjen. Får bli några till imån och torsdag. Jag är inte alls klar men jag vet vad som ska inhandlas så det är skönt.
När vi var på Hansa så besökte vi tomten.
Neo ville hälsa och berättade för tomten att han hette Neo, är 2 år gammal och önskar sig en BIL. ;)


Något skeptisk; )

Kommentarer


Kommentera inlägget här: