Vackra liv

Neo Arvid Christopher 2011-07-04 Vincent Tiger Ynwa 2013-05-25

Halva dagen :)

Kategori: Allmänt

Dagen har varit härlig än så länge. Julmusik, mys framför granen, julbord och annat kul!
Nu vilar Vincent och Stoffe medan Lisa, Nicholas och Neo är ute och busar i skogen. Jag sitter här och bara njuter av att få vara med min familj ♡
Mamma och pappa fixar efter maten och snart börjar Kalle Anka.
Julmusik skrålar från högtalarna!





Klapparna får inte ens plats under granen. :) Några är visst bortskämda. Inte lär det vara jag som får så många klappar i alla fall.






Syster och Nicholas!


Jag och min stora kärlek ♡

Vi har precis nu tänt brasan och julstämningen bara stiger.

Neo har fått 2 paket redan och vill ha mer mer mer. Han äkskar att öppna paketen. Han kommer vara överlycklig när han får öppna även Vincents.



Kommentarer


Kommentera inlägget här: