Vackra liv

Neo Arvid Christopher 2011-07-04 Vincent Tiger Ynwa 2013-05-25

Julklappar och fika

Kategori: Allmänt

Dagen har minst sagt varit fullspäckad (som vanligt). När barnen sovit på förmiddagen åt vi lunch och begav oss sedan till Triangeln.

Vi mötte upp Madde o Isabel för en gofika och en massa trevligt prat.





Alltid lika supertrevligt att träffa dessa tjejer även om det idag inte var mer än ett par timmar.

Jag fick handlat det jag skulle och vi begav oss mot stan för mer inköp.
Svettigt värre då Neo inte alls ville shoppa mer utan hellre ville hälsa på tomten... En snabbis hps tomten fick det.också bli då såklart.


Väl hemma började jag sortera kläder som ska med till Småland och ikväll slog jag in alla klappar som var kvar. Jisses vad mycket julklappar.... Imån ska vi till toys r us för att kika en sista gång.

Jag har även hunnit packa en del till julen då vi kanske åker redan imån (ej pappa).
Nu väntas sängen och hoppas jag får nån timmes sömn iaf.



Kommentarer


Kommentera inlägget här: