Vackra liv

Neo Arvid Christopher 2011-07-04 Vincent Tiger Ynwa 2013-05-25

klumpig

Kategori: Allmänt

Ja det namnet bör jag döpa mig till..

Tappade ikväll ett grytlock (den spetsiga kanten) i full fart över mina fingrar. Ont som bara den och svullnader har visat sig. Usch och aj.
Hoppas det blir bättre tills imån.

Minns så himla tydligt för nästan exalt 2 år sen då jag skulle öppna en konservburk med majs. slinter och skär upp ett djupt såg i handen mellan tummen och pekfingret.
Ca 1cm djupt och det slutar intw blöda. Får åka o tejpa och blir sjukskriven i 2 (!!!) veckor efter att det blivit inflammerat efter 1 vecka.

Vem skär sig på en konservburk? Haha!

Därför cyklar jag inte - då slipper jag råka ut för någon sådan olycka iaf....

Håll tummarna att fingrarna mår bättre tills imån!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: