Vackra liv

Neo Arvid Christopher 2011-07-04 Vincent Tiger Ynwa 2013-05-25

Lördag!

Kategori: Allmänt

Det gick superbra att jobba idag :) Det var riktigt roligt och jag kände att jag kom in i det snabbt. Jobbade ju bara i 2 h eftersom lilla V skulle äta sen men ändå!

Någon liten hade också ropat på MAMMA länge innan jag kom och jisses så glad han blev när jag kom hem! Mammahjärtat smälte verkligen ♡



När jag kom hem tvättade vi klart det sista och städade här hemma. En massa skulle ner till källaren och sedan var det bara att vika tvätt. 9 maskiner tvätt att vika....haha!

En runda till Caroli för att hämta ut mitt sista paket från lindex och lite handling av mat fick det bli.






Bus med barnen och sedan kikade vi klart på Inception :) Sååå sjukt bra!

Nu väntas john blund och imån kanske vi kikar på rean lite! Natti!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: