Vackra liv

Neo Arvid Christopher 2011-07-04 Vincent Tiger Ynwa 2013-05-25

Tågresan från helvetet

Kategori: Allmänt

Min tågresa igår alltså...
Jag tänkte vara smart. Jag åker på lördag istället för söndag och så tar jag en av dom senaste tågen.
klockan 8 gick tåget. Fullständig kaos. Jag kom knappt in med min vagn och all tusen ton packning. Sen vid varje stop skulle jag konka ut vagnen för att släppa ut massa folk för att sedan konka in med vagnen igen....
När vi kommer till Hässleholm måste vi byta tåg då vårt tåg är sönder. Perrongen är ca 40cm högre upp än tåget så behöver hjälp av 2 män som kan bära upp vagnen och sen hjälpa mig att bära ner på nästa tåg. Jisses...



Som tur var så skötte sig barnen exemplariskt hela resan.
Neo blev lite ledsen när det var ett sådant bökande men det gick ändå bra.

Blev en lugn kväll med en film i soffan bara.

Vincent har börjat drömma en massa. Han gråter i sömnen och vaknar och är otröstlig. Inte ens bröstet funkar och det tar ca 1/2h innan han lugnar sig och kan somna om. Stackars liten!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: