Vackra liv

Neo Arvid Christopher 2011-07-04 Vincent Tiger Ynwa 2013-05-25

Trött!!

Kategori: Allmänt

Idag är jag sjukligt trött. Jag ligger redan i sängen och tänkte sova. Dock tycker V inte det är någon bra idé. Hab vill nämligen inte alls sova.
Stoffe är och hjälper Nille o Malin med deras flytt så han kan inte ta V ju ; (

Jag och Vincent träffade upp Paulina och Sigge vid 10 i förmiddags för en fika/frukost på Espresso house. ;)



Godingarna tyckte det var spännande att fika så vi kunde sitta så länge vi ville.

Dock behövde vi kila till Caroli för att gå på Lindex. Jag skulle hämta ut en massa kläder som jag beställt. Imån kommer förmodligen resten.



En runda oå Lekia där fick det också bli då lite klappar skulle inhandlas. Det blev en hel del fint!:)

Sedan var det dags att hämta Neo på dagis. Tiden verkligen springer iväg.
Sedan lek, matning, matlagning till Neo och nattning. Sedan matlagning till mig samtidigt som Vincent vill bli buren. Ja just det. Gaaah. Gnäll gnäll blev det ju då.

Pju, vilken stressig dag!

Imån blir det lite klappar till på listan och sedan en fika med Madde!;)


Tacosoppa blev det idag


Neo sjunger för Vincent på väg hem från dagis ;)

Natti natti!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: