Vackra liv

Neo Arvid Christopher 2011-07-04 Vincent Tiger Ynwa 2013-05-25

Hur snabbt kan tiden gå?

Kategori: Allmänt

Jag kan inte förstå hur snabbt tiden går! Kändes som vi nyss var på ett tidigt ul och fick veta att det troligtvis inte är någon bebis utan ett pågående missfall... Nu sitter vi här med en tjockismage och en skatt som sparkar för fullt i magen.;) man blir så chockad att allt kan vända så snabbt! Från stor sorg till total lycka! Jag är så glad att läkarens ord inte stämde och längtar efter lillprinsen jättemkt!!;)

Jag måste nog också snart börja skriva upp vad som behövs att köpas in. Detta är något jag sagt länge men tiden bara springer iväg så jag vet inte när jag ska hinna!

En vagn och en vagga har jag iaf bestämt mig för. Jag har köpt kanske 5 plagg också.
Men jag vill inte köpa för mycket nu såhär tidigt för då har jag inget att köpa sen när det faktiskt börjar bli dags:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: