Vackra liv

Neo Arvid Christopher 2011-07-04 Vincent Tiger Ynwa 2013-05-25

Nästan färdighandlad!

Kategori: Allmänt

Nu har jag nästan köpt allt jag ska till Sälenresan! ;) så otroligt skönt! Pulka, sittunderlägg och ullvantar är kvar. Sen är det nog finito. Jisses så mycket kläder man behöver. Jag som aldrig ens ägt en varm jacka. Men det gör jag nu i alla fall ;)

Jag satt och skrev en lista med vad som ska med. Råkade bli 3 papper och då är jag inte klar. Orkade bara inte fylla i mer. Tokigt!
Det ska faktiskt bli riktigt mysigt och härligt att komma iväg och bara få njuta. Och framförallt njuta med tiden med Neo och bebis. Jag har jobbar så mycket och när jag väl är ledig så har jag fullt upp med fix med lägenheten osv så jag har inte hunnit njuta av min graviditet alls känns det som. Så det ska bli ändrig på det från och med nu!

Måste nämna att sammandragningarna blir allt fler och kraftigare. Och lillprinsen sparkar numera så att det gör ont! Karatekid! Hela magen hoppar och man undrar om han verkligen inte är större än normalt så som han lever rövare;)

Nu ska jag hoppa till kojs och drömma om alla mina underbara pojkar ❤️ ni är bäst!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: