Vackra liv

Neo Arvid Christopher 2011-07-04 Vincent Tiger Ynwa 2013-05-25

Nelly.com

Kategori: Allmänt

Måste bara tipsa er om nellys underbara rea! Jag har nu ikväll suttit och klickat hem en del till barnen. Hittade tyvärr inget tills mig själv=/ Kollade på mammakläder och det fanns en massa fint men endast i enorma storlekar så här sitter jag med mina urtrista kläder i garderoben och drömmer mig bort!
Jag tänkte kika lite i helgen i en del affärer faktiskt. Kanske kan klämma i mig något fint. Börjar bli rätt stor på alla håll och kanter tycker jag så det är kanske inte det roligaste att kika kläder.
Det är ju världens tråkigaste väder också och då vill man inte ens klä upp sig. Så trist! Men det ska bli ändring på det nu. Bara för att jag är gravid så ska jag inte bli en soffpotatis som ugglar i gamla trasor.
 
 
 
 
Dessa finisar är några av kläderna som jag klickade hem till lillebror :

Kommentarer


Kommentera inlägget här: