Vackra liv

Neo Arvid Christopher 2011-07-04 Vincent Tiger Ynwa 2013-05-25

Neos nya!

Kategori: Allmänt

Lillgos har fått en ny overall (fleece). Den var underbar;)! Han var så fin i den. På bilden ser den dock väldigt blå ut men den är faktiskt helt lila.

Eftersom vi snart ska åka på en tripp till Sälen så behövde även jag lite kläder. Jag avskyr att se ut som en boll men det lär vara kallt där uppe så jag får stå ut lite :) en enorm jacka och ett par byxor följde med hem idag. Måste göra nåt efen fix med byxorna då dom inte går att knäppa men det löser sig nog:)
Imån ska jag iaf köpa ullstrumpor till hela familjen så fötterna inte får köldskador.
Riktigt varma vantar är nog det enda som saknas sen tror jag. Bra!

Får nog ta och skriva mig en lista på vad som ska med imån så vi inte glömmer nåt. Vore himlans typiskt faktiskt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: