Vackra liv

Neo Arvid Christopher 2011-07-04 Vincent Tiger Ynwa 2013-05-25

Veckans magbild 23+2 ;)

Kategori: Graviditet

Då har man nu gått in i v 24 :). (23+2) imorgon ska jag gå till mvc för "första" besöket sedan inskrivningen. Var knappt på hjärtljud o diabeteskoll i v 15 men då varken mättes magen eller nåt annat spännande. Så imån blir det allt sånt härligt:) då kanske jag kan börja förstå att vi ska få en liten till! Det har inte riktigt gått in i min hjärna än känns det som.

Kollade på en vagga idag o även vagn (på nätet) och då började det pirra i magen haha. Hemskt mysigt!

Magen har lugnat ner sig lite i sitt växande tycker jag. Så otroligt skönt! Så länge lillprinsen mår bra så kan magen gärna vara liten så slipper jag överflödig hud, nya kläder och knäckt rygg :)

Kommentarer

  • Mamma till William och Wilma säger:

    God eftermiddag snygging..Vilken söt liten mage du har gumman..Jag träffas gärna nu på måndag på en lätt fika eller lunch på Emporia när du har rast..jag hämtar min son på förskolan 1400 så måste gå senast 1330..men innan dess är det fult med tid på måndag...Ha en fin måndag..kram kram

    2013-02-06 | 12:16:22
    Bloggadress: http://blondis81.blogg.se

Kommentera inlägget här: