Vackra liv

Neo Arvid Christopher 2011-07-04 Vincent Tiger Ynwa 2013-05-25

Bio med min kära!

Kategori: Allmänt

Vilken underbar dag det har varit!! Mina föräldrar kom i morse. Jag är ledig i hela 2 dagar :) så vi gick ut och åt på restaurang. Stoffe stannade hemma då han var krasslig. Neo älskade maten (såklart vi med) så det gick så bra!

Efteråt gick vi en runda på stan (jag köpte INGENTING) sjukt men sant. Det var ändå mysigt och det var helt länge sen jag gick på stan en lördag bara för att. Mysigt i alla fall.

Sen tog jag mig en tupplur! Jag vaknade efter ca 2 timmar! Jisses vad chockad jag var. Trodde inte det var möjligt ens...

Kvällen avslutades med en bio med min kära! Vi kom fram till att det var ca 1/2 år sen vi gick senast, så det var minsann dags. Dags att bara få vara vi! :)

Nu väntar sängen!


Ps.kolla in min nya leksak =)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: