Vackra liv

Neo Arvid Christopher 2011-07-04 Vincent Tiger Ynwa 2013-05-25

He

Kategori: Allmänt

Hej IPad!
nu har jag äntligen också skaffat mig en liten vit sak. I förrgår bestämde vi oss här hemma för att köpa oss en. När vi haft den i ca 10(!!!) min så inser vi att det aldrig kommer funka. Igår fick jag gå och köpa mig en till :) så nu har vi vars en!! Jag är galet nöjd:) 
kan ju sitta och blogga på den och slippa sätta igång datorn som är så jobbig! Men jag får inte rätt på det här med bilderna. Kommer bara på sidan. Hmm få fila lite på det där! 
 
Idag är jag faktiskt hemma med mitt lilla hjärta! Det känns som en evighet sen jag var det! Det har blivit e del städning, tvätt och även alla julsånger är nu borta! 
Han slocknade nu så jag tänkte börja rensa lite i skåpen eftersom det ser helt förfärligt ut. Så rörigt! När jag var mammaledig så var allt så fixat och i ordning men nu hinner man ju inte när jag kommer hem kl 21 tiden.
 
En kaffe väntar på mig också :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: