Vackra liv

Neo Arvid Christopher 2011-07-04 Vincent Tiger Ynwa 2013-05-25

Sjukling...

Kategori: Allmänt

Åh jag som hade tänkt göra så mycket igår eftermiddag... Men icke. Började känna mig dålig på jobbet med snuva o hängig. När jag kom hem hade febern kommit lite, näsan helt igentäppt, superslö och huvudvärk!:( dessutom skulle jag laga mat SAMTIDIGT som jag skulle bära Neo (!!!??) mammig till tusen för tillfället. Maten tog ca 1 1/2 h att laga då :/ sen var det bara att äta snabbt och sen hoppa till kojs.

Dock vaknade jag i natt av extrem hosta, feber och huvudvärk igen. Jaha! Ingen sömn i natt heller men jobbet kallade ändå...10 h idag.
Imån är jag dock ledig men om Neo är som vanligt så blir det ingen rast o ingen ro ändå!

Måtte detta gå över snabbt. Jobbar nämligen 8 dagar i sträck -från fredag till fredagen. Pjuh! Ge mig stryka någon!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: