Vackra liv

Neo Arvid Christopher 2011-07-04 Vincent Tiger Ynwa 2013-05-25

Stackars liten....

Kategori: Allmänt

Idag tycker jag synd om mitt minsta hjärta! Han har haft magknip hela dagen. =/ Jag kan inte komma på att jag ätit nåt tokigt men gaser har han haft minsann.
Nu är vi i Småland och han ligger i min mammas famn och har slocknat. Neo somnade tvärt när han hoppade i kojs. Hoppas alla får en god natts sömn i alla fall utan särskillt många mattillfällen.=)
 
 
Idag fick vi finbesök av finaste Isabell!!! Lilla Vincent fick många fina paket. Neo fick också presenter. Så gulligt! Han blev superglad och har knappt släppt sina bilar ur sikte ;)<3
När Isabell åkt hem kom min faster på besök för att kika på lillen. ;) Även hon hade med sig en massa fina paket. Han kommer bli så fin i sina nya kläder i sommar/höst.
Tack! =)
 
Imån väntas mer träffar. Det är ju första gången vi är i Småland på besök sen lillprinsen föddes så vännerna har ju inte hunnit träffa guldklimpen än.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: