Vackra liv

Neo Arvid Christopher 2011-07-04 Vincent Tiger Ynwa 2013-05-25

Förkylning...

Kategori: Allmänt

Då har förkylningen hittat hit igen. Neo har blivit snuvig och då kommer tyvärr hans krupp tillbaka som ett brev på posten;/ host o även kämpigt med andningen. Stackars liten! Tur att vi iaf har medicin som kan lugna lite. Det blir ju inte särskillt mycket sömn för varken mig eller honom då:/ blir rätt jobbigt att jobba så mycket utan sömn. Dessutom tillåter inte bebis mig att sova så bra om nätterna. Det är lite extra kul att vara vaken o busa när hans mamma är still... Det drar o härjas i huden något enormt också. Det börjar nog bli trångt.

Även jag har kännt av täppt nästa nu lite extra dom senaste dagarna. Hoppas det bara beror på antingen allergin eller gravidtäppa. Då stannar det i alla fall vid konstig näsa. :)

Jag måste även nämna att det går alldeles superbra på dagis nu för Neo;) han verkar trivas mer och mer och nu är han väldigt sällan ledsen när jag lämnar. Det är så skönt!
Det gör det lite lättare för mig att jobba faktiskt!

Ha en toppendag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: