Vackra liv

Neo Arvid Christopher 2011-07-04 Vincent Tiger Ynwa 2013-05-25

Inte diabetes:)

Kategori: Graviditet

Idag var det dags igen för det eviga "sockerprovet". Men jag var absolut inte orolig nån stans. Trodde inte alls att jag skulle få något högt värde då jag känner mig toppen. Och så rätt jag hade.
Me särskillt roligt är det inte med den sega väntan i 2 h på mvc. Hade med mig en massa böcker och annat men det var en trevlig tjej som jag pratade med så tiden gick snabbare. Och dessutom så slumrade jag till lite :)

Alla andra värden var också toppen. Jag kommer fortfarande inte behöva ta järntabletter och magen växer som den ska. Bebis hjärtljud låg på 135s/m och jag hade visst inte gått upp så mycket som jag hade trott. Känner mig stor som en flodhäst de flesta dagarna men tror allt har satt sig under hakan och över låren :) haha.

Jag hade kanske behövt ta det lite lungt men jag känner mig ändå pigg och så länge det är så vill jag ta vara på det.

Strax väntar jobb så jag får väl ta och slänga på lite make up.

Underbara SOL!:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: