Vackra liv

Neo Arvid Christopher 2011-07-04 Vincent Tiger Ynwa 2013-05-25

Tröööööött!

Kategori: Graviditet

Den senaste veckan har jag varit så otroligt trött. Jag känner nästan att jag somnar på jobbet. Behöver inte äta järntabletter då värdet är superhögt men tröttheten äter upp mig. Jag ser nästab i kors och har svårt att fästa blicken då allt blir suddigt. Hoppas jag snart piggnar till!
Kroppen börjar ta stryk nu. Magen har sjunkit otroligt mycket på 3 veckor och jag är bara i v 30. Hoppas det inte betyder något. Men det tror jag inte :)
Men nederdelen av ryggen är trött och värker. Aj aj! Men jag kämpar på för fullt! Jobbar på som vanligt och dör på natten istället.
Man ska inte klaga. Kan ha det värre! Btw så älskar jag att vara gravid! Jag älskar sparkarna och magen som hoppar och rör sig hela tiden!

Jag längtar till om 3 veckor då vi ska få se skorpan igen på Ultraljud!:)

Jag har än så länge inte samlat på mig någon vätska så jag är iaf inte svullen. Men det kommer nog. Jag får njuta än så länge.

Jag bjuder på 2 magbilder med 3 veckors mellanrum.
Skillnaden är enorm....

Kommentarer


Kommentera inlägget här: