Vackra liv

Neo Arvid Christopher 2011-07-04 Vincent Tiger Ynwa 2013-05-25

V 30!

Kategori: Allmänt

Igår gick vi redan in i v 30! :) jag fattar verkligen inte vad tiden tar vägen. Det verkar som om alla gravida tycker att tiden går långsamt och är så ivriga att få ut bebisen! Jag får nästan lite panik då jag tycket det går för snabbt. Jag har inte köpt något alls! Däremot ska vaggan beställas imån och kanske även vagnen (om jag kan bestämma mig för en färg nån gång) sen är det iofs mycket som ska inhandlas så jag åker en tripp till Ullared men ändå :) några kläder är också köpt.

Jag tänkte införskaffa mig nya sängkläder till Neo och skorpan med :) hoppas på att det blir imån.

Lillskrutt i magen är en vilde! Hela magen hoppas o rör sig nästan hela tiden. Sammandragningarna är inte heller att leka med. Dom kommer väldigt ofta numera. Jag bör nog ta det lite lugnare. Ja jag tänkte börja med det snart....

O Neo är numera en riktig buse! Han hittar på en massa hyss och har fått ett riktigt humör :)
Han har börjat prata mer och mer. Till och med 3ords meningar kommer ibland. Han förstår allt som vi säger och är duktig på att svara! Min lilla goding har blivit så stor! Han kommer bli världens bästa bror <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: