Vackra liv

Neo Arvid Christopher 2011-07-04 Vincent Tiger Ynwa 2013-05-25

Helgmys med Neo!

Kategori: Allmänt

eftersom S har jobbat precis HELA veckan (är fortfarande på jobbet btw) har jag och Neo haft en mamma/son vecka! Mån- ons var han ju p dagis men resten av veckan har vi myst en massa! Igår åkte vi till Emporia och träffade Emma o Elliot. Blev fika, lunch, shopping o långa prommenix. Kom hem efter ca 6h.... min rygg var lite trött då ;) men inte skulle jag ta det lungt inte. Jag insåg att det bara är 3 v till bf och lägenheten behöver en vår/storstädning med damsugning, damning överallt, rensning av saker o lite fix. Så det började jag med. ;) jag tog då halva lägenheten och ikväll resterande halvan! Så nu är lägenheten skinande ren och alla vråer, lister o hörn är superrena ;) 
 
bb väskan började jag även den packa igår och packade klart den idag. Nästan iaf. Neos övernattningsväska är också klar! Kommer kännas jättejobbigt att han inte ska sova med mig snart:/ jag har sovit utan honom en gång och det var när jag var på kurs med jobbet när han var 10 månader. men då sov han ju med sin pappa men nu ska han inte sova med nån av oss :/ himla jobbigt!
 
iaf....
idag hade jag o Neo dejt med fina Malin o Carro!  Blev en heldag ;) först en fika på espressohouse som följdes av en lunch på donkan i det underbara vädret!
dom har ju sjukt mycket på torget nu infär ESC så det var massor med folk! :)
runt 16 tiden begav vi oss hem och resten av kvällen bestod som sagt utav städning o packning (o en massa mys) ;)
nu ska jag sova! Natti

Kommentarer


Kommentera inlägget här: