Vackra liv

Neo Arvid Christopher 2011-07-04 Vincent Tiger Ynwa 2013-05-25

Vilken vecka!

Kategori: Allmänt

Ja jisses vilken vecka det varit. Jag har nu haft 1 vecka "ledigt". Det har nästan varit mer att göra än när man jobbar men jag har fått en hel del fixat och planerat.
 
Veckan började med att jag fick mina naglar fixade. =) Otroligt skönt. Dom var himla långa och inte alls trevliga kändes det som. Jag kunde knappt skriva på datorn eller telefonen eftersom jag tryckte på alla tangenterna...;) Detta gjorde jag såklart på mitt jobb på Emporia!
När jag ändå var där tog jag mig en frukost alldeles själv och bara njöt av tystnaden och lugnet.
Efteråt blev det en hel del shopping. Jag har lite inredning kvar som måste införskaffas och det började jag med då. Lite till bebis o Neo blev det också.....såklart....
 
 
I tisdags var det ju alldeles underbart väder med ca 25 grader. Jag tog då mitt pick o pack och begav mig till parken och bara slappade i solen. Jag var där redan 10.30 och slog upp min bok. Så himla skönt! Och fantastiskt mysigt. Efter ett par timmar kom Magda och hennes Stella och vi tjattrade på i några timmar ;) När man inte träffats på ett tag behövs det en stund för att ta igen tiden..;)
Johanna o hennes lille Viggo kom snabbt förbi också, så jag fick se hennes lilla underverk! Mysigt!
 
 
 
 
Jag bryter av med en bild på mig från v 36 (tror jag) =)
 
 
 
Onsdagen var även den hektisk. När jag väl lämnat Neo på dagis blev det en massa tvätt! Jag hann med hela 9 maskiner innan jag var tvungen att bege mig mot Hansa för att möta upp Johanna o Viggo. Eftersom vädret inte var lika fint som i tisdag bestämde vi oss att kila hem till henne. Även Sunniva dök upp! Så mysigt att se en liten liten bebis. Jag kan inte förstå att jag snart själv har en sådan hos mig =) Och då var ändå Viggo ca 4 veckor gammal. Sjukt! Man glömmer så snabbt att dom är så små och pluttiga. Säger inget o bara piper.
Jag hann även sy min kudde som jag nu sagt i 1 år att jag ska fixa ;) Bra bra!
Alla dessa 9 maskinerna var bebisens kläder btw. Jag är i så god tid- jag vet =) Men nu är det iaf fixat och om 1 vecka är han välkommen att kika ut. Dock tror jag att det dröjer MINST 3 veckor men hoppas kan man alltid.
 
Idag är det ju torsdag. En RÖD dag. Jag fick besök av min kära vän Isabell. Hon bor ju uppe i Småland så vi fick en heldag tillsammans här nere. Neo var såklart med då dagis inte är öppet idag så det blev mys!
Det är så skönt när man kan ses och det inte är en massa måsten.
Vi satt o fikade på EH, solade i parken, Neo gungade och lekte i lekparken, kollade på tv och sånt trevligt. Helt spontant bara...
Stoffe jobbade hela hela dagen och kvällen så tyvärr kunde vi inte få upp vaggan som ÄNTLIGEN kommit (igår).Jag hoppas på att få upp den imån så att jag kan pyssla med den i helgen. Då ska han jobba igen nämligen..=/
 
Oj vilket superlångt inlägg det blev, men så blir det när man inte kunnat blogga under veckan OCH när veckan varit så fullspäckad. Som sagt så kommer jag numera kunna blogga lite mer då jag går hemma men hoppas på att appen blir normal snart för då blir det ännu mer bloggning....
 
 
Lite bilder från förra veckan när vi var på besök i Småland!
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: