Vackra liv

Neo Arvid Christopher 2011-07-04 Vincent Tiger Ynwa 2013-05-25

Bassäng bad

Kategori: Allmänt

En fullspäckad dag har det varit.
Den började med att jag o V lämnade bästa storebror på dagis. Direkt därefter gick vi till tåget som skulle ta oss till Oxie för badhuset med kompisarna Emilya och Matteo. Storasyskonen fick stanna hemma/dagis. barnen älskade det och det var inga sura miner alls. Så mysigt! Vincent sprattlade och hade sig och skvätta en massa vatten på mig :) Gullunge ♡





Vid 13.00 åkte vi hem igen efter att ha varit iväg i hela 3 h.

Hämta Neo på dagis och väl hemma blev det disk, städ, dusch för oss båda (vi som badat) och matlagning.
Biff stroganoff stod på menyn och middagsgästerna var bästa Malin, Nille o Isabel.





Dagen har helt enkelt varit toppen! Förutom en liten kille som sovit 40(!!!) min mellan 07.00 o 21.15. Pju, inte lätt atr vara liten och vilja vara vaken dygnet runt....

Jag är dödstrött så nu ska jag hoppa i kojs bredvid min familj ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: