Vackra liv

Neo Arvid Christopher 2011-07-04 Vincent Tiger Ynwa 2013-05-25

Måndag!

Kategori: Allmänt

En bra måndag! Det enda dåliga var vädret och en V som inte ville somna utan bröstet... Han har alltid klarat det förut men nu har han fått sig en dum ovana. :/

Klockan 10 kom Paulina med barnen över. Blev kaffe, kaka, lek och en massa prat. Super mysigt! Så härligt att det bara är 1 lägenhet mellan också. Tar ca 1 min att gå. :)
Neo är himla förtjust i Juni. Dom leker och busar en massa. Inte en lugn sekund.

Efter lunch kilade jag och barnen över på Hansa för lite shopping och jag köpte mig en god juice på Redfellas. Mumma!
Allt detta i regn.
Fy för detta regn. Så himla tråkigt. Men ut måste man om det så bara är i 30 min.


Fina storebrorsan :) lillebror sov sig igenom prommenaden.

Ikväll har jag börjat kika på säsong 2 av BRON! Yey, längtar tills imån då jag ska se igen. :)

Natti!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: