Vackra liv

Neo Arvid Christopher 2011-07-04 Vincent Tiger Ynwa 2013-05-25

regn och rusk

Kategori: Allmänt

Fy vilken förfärligt väder det är idag. Bara regn och regn och man märker verkligen att det är oktober/november. Hösten är nu här för att stanna. Ingen återvändo nu inte.



Jag undrar vad det är med min minsta kille. Han sov 2 1/2 timme i förmiddags och han sover nu igen. Han brukar aldrig sova på dagen tycker jag. I alla fall inte om vi bara är inne. Dock är han snuvig och det kanske är därför. Kroppen vill sova bort sjukdomen. Kan han aldrig bara få vara frisk? Stackars mammas. lilla hjärta ♥ Neo är i alla fall pigg och kry med undantag för lite hosta. Men den är nästan borta nu.



Jag och Neo hann faktiskt gå ut och blåsa såpbubblor innan regnet kom. Jag hade hoppats på en runda till men det ser mörkt ut.
Ikväll åker vi hem. Det får bli en lugm och mysig kväll. Jag tänkte slå mig ner med paddan och kika på lite pyssel till lägenheten men även lite julpyssel som jag tänkte göra själv. Vi får se om Neo vill hjälpa till eller om jag får göra allt själv :)
Litr kaffe/te och tända ljus får också pryda bordet.

Slänger in en bild på gårdagens Jag.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: