Vackra liv

Neo Arvid Christopher 2011-07-04 Vincent Tiger Ynwa 2013-05-25

Småland

Kategori: Allmänt

I kväll var vi på föräldrarmöte kl 18 på förskolan. Det var ett otroligt givande möte och jag tycker att vi fick svar på allt vi ville veta. En ny i personalen fick vi också träffa och hon verkar toppen.
Jag har varit lite negativ de senaste veckorna då jag tyckt dom varit så få pedagoger och det har varit rätt rörigt men nu blickar jag framåt!;)

Vi kom hem och var hemma i 1h innan jag och barnen satte oss på tåget till Småland. ;)
stannar till lördag så det blir en lång visit.
Känns skönt nu när V inte sovit på flera nätter och mått dåligt av vaccinet.; (
Då kan min syster leka med Neo på morgonen så jag kan sova nån min extra. Kanske kanske till 8 :) haha!

Nu ligger vi nerbäddade och ska sova!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: