Vackra liv

Neo Arvid Christopher 2011-07-04 Vincent Tiger Ynwa 2013-05-25

beställa foton

Kategori: Allmänt

Ja det är ju något man måste göra med jämna mellanrum. Framförallt när man har barn. Det har blivit beställningar nu vartannan månad i alla fall.
Ikväll satt jag och la en beställning till. Hoppas jag kan få den på fredag. :) Det blev även några förstoringar och det brukar i och för sig dröja lite längre. Vi har ändå inte köpt ramarna till dom så det gör inget on dom dröjer några dagar.

Jag ska SNART sitta och göra ett album med graviditeten och förlossningen med Vincent då jag gjorde en sådan med Neo.

Sedan ska alla andra foton in i vanliga album ;)

Det lär ta ett tag men det blir nog bra till slut!

Btw- allt jag beställer kommer från fujifilm! Super lätt sida, bra priser o snabb leverans.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: