Vackra liv

Neo Arvid Christopher 2011-07-04 Vincent Tiger Ynwa 2013-05-25

fredag och storm

Kategori: Allmänt

Idag är det redan fredag! Hjälp vad tiden springer iväg när man har roligt ;)
På förmiddagen hade vi bara mys och vi sov i 2 (!!!) h. Så otroligt mysigt och välbehövligt! Både jag och liten var trötta och V har blivit snuvig igen så han behöver mycket sömn ; (

När vi vaknat gick vi direkt ut för frisk luft och en promenad på stan.
En bok till lilla V blev det.där vi kan dokumentera hans första tid.



Även handskar, vällingflaska och haklapp till Neo följde med.
10% på allt på Åhlens ;)

Jag begav. mig sedan till Triangeln för present shopping och en bit mat till mamman.
(o innan dess blev det såklart en latte på espresso house;))







Den sämsta side salladen går idag till donkan! Endast grönsallad... Intr ens en liten morotsbit eller tomat!.Fail!!!

Nu fortsätter shoppingen. En jacka till mig behövs och blommor till vardagsrummet! Vantar till mini måste med hittas. Frågan är bara vart?!

Idag har vi storm här.i Malmö. Jag var nära att blåsa bort när vi gick hit. Gäller att hålla i vagnen!

Kommentarer

  • Sara säger:

    Fina bebisvantar finns på hm och lindex!! :)

    2013-10-04 | 14:41:49

Kommentera inlägget här: