Vackra liv

Neo Arvid Christopher 2011-07-04 Vincent Tiger Ynwa 2013-05-25

Mammafix ♥

Kategori: Allmänt

Dagen spenderades mestadels på Emporia. Jag och V kom dit redan klockan 10 när Neo lämnats på dagis.
Min risbuske till hår behövdes en genomkörare och jag kände att nu var det dags för förändring.
En hel katt försvann och säkert 1 kilo :) Längdeb fick behållas medans jag fick det uppklippt. Säkert mer än 15cm(!!!).



Tack Sara för allt!

Därefter behövdes naglarna en påfyllning och det blev också kalas fint!
Mammas älskling ville ha lite uppmärksamhet och visst fick han det ;) Övertrött och inte ville sova , sattes fönen igång bredvid honom och fick vara på en stund. Liten tycker den är rofylld så det gick snabbt att somna :)

En bit mat och sedan åkte vi tillbaka till stan för att hämta uy förstoringar på barnen som ska hängas upp på väggen. Ikea väntas i helgen för att köpa ramar.

Ikväll har vi bara haft det mys. Jag o V badade bort all kräk lukt så nu doftar han bebis igen ♥

Imorgon väntas nya äventyr!


Natti natti!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: