Vackra liv

Neo Arvid Christopher 2011-07-04 Vincent Tiger Ynwa 2013-05-25

mormors besök

Kategori: Allmänt

igårkväll kom min mamma hit. en övernattning och Neo fick sova hos henne när han vaknade runt 03.00 på natten. :)
han blev såklart glad eftersom han sov när hon kom. dock visste han att hon skulle komma :) jag hade avslöjat det.
Så himla snällt att vi fick sova ända fram tills S klocka ringde och jag kunde sova en kort stund till.
Mamma uppehöll Neo med läsning och lek vid sisådär 06.30. Galen unge. ;)

Dagis väntade för Neo och en dag på stan väntade för oss andra.
En del shopping och även golunch fick det bli!
Jag köpte mig ett par vinterskor, handavdjutning, kläder till Vincent och lite pyssel till hemmet.






sista bilden avslöjar att nån håller på att lära sig sitta. duktiga älskling ♡

Vilken dag ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: