Vackra liv

Neo Arvid Christopher 2011-07-04 Vincent Tiger Ynwa 2013-05-25

Oct. 22, 2013

Kategori: Allmänt

Efter att jag och lilla V sovit en stund på förmiddagen begav vi oss mot stan för en lunch med Carro. Det blev såklart på vårt vanliga ställe som passar perfekt mes barnvagn och snabb mat.
Idag var det jag som var tvungen att kila redan 10 i 1 då vi hade tid för vägning o mätning av knubbisen på bvc.



Vi har en rund pjäs som nu väger 8,3 kilo ;)
Han är inte så lång 64,5cm men bastant är han. Hihi! Mammas lilla goding. Snacka om att dom blev förvånade när jag sa att han aldrig fått smaka nåt annat än min amning. Bra mat där ;)
eftersom han varit sjuk så mycket skippade vi vaccinet och ta det om 3 veckor istället.

Efteråt shoppade vi lite kläder och kikade runt lite grand efter smått och gott som vi behöver köpa. Imån fortsätter vi med det ;)

kl 15 var det dags att.hämta Neo på dagis och vi begav oss till Paulina och hennes Juni (lika gammal som Neo) och Sigge (lika.gammal som Vincent). Kaffe, fika och supertrevligt sällskap. Juni och Neo kommer väldigt bra överens. Så roligt! Det är underbart att dom bor i grannhuset med ;) Nära o bra!

Kvällen har varit mys mys o mys.


Nu ska jag läsa min bok och sedan sova! Natti!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: