Vackra liv

Neo Arvid Christopher 2011-07-04 Vincent Tiger Ynwa 2013-05-25

varför?

Kategori: Allmänt

Jag har då aldrig tyckt skräckfilmer varit otäcka. Jag har alltid varit den som BARA vill se sådana filmer.
Men sen jag fick barn. Eller framförallt sen jag blev två barnsmamma... då blir jah riktigt rädd och håller till och med för ögonen i flera scener. Varför? Vad har hänt? Jag har blivit en fegis minsann.
Så sjukt konstigt ändå.

Ikväll satt jag och Lisa uppe för att se en film. Det fick bli en skräckfilm- baserad på en verklig händelse. Minns inte namnet på filmen dock.

Kan säga att det blev en extra koll under sängen nu innan jag hoppade i kojs! Haha!

Kanske är bäst att kolla på komedier i fortsättningen för min del ;)


Jag hann även träffa Gäd över en kaffe och en super trevlig pratstund nu ikväll. Hon slutade inte jobba förräns 20 så direkt därefter kom hon hit. ♥



Nu ligger jag i sängen bredvid mina prinsar och ska ta upp min Zlatanbok och läsa 2 sidor innan jag somnar. Hoppas dom sover bra i natt för en gångs skull. Dom vill att deras mamma max ska få sova 1 timme åt gången. Antagligen gaddat ihop sig :) Busar!
Natti!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: