Vackra liv

Neo Arvid Christopher 2011-07-04 Vincent Tiger Ynwa 2013-05-25

"vila upp sig...

Kategori: Allmänt

...dag" har vi haft.
Vi var super trötta på förmiddagen så en nap fick det bli för mini och mig. När vi vaknade gick vi ner till närbutiken för att handla paprika så jag kunde laga min lunch! Majssoppa blev det idag. Riktigt gott! Medans jag åt satt jag bredvid V på golvet då han övade på allt möjligt i sitt babygym! Han tyckte det var rätt roligt verkade det som.

Sedan blev klockan mycket och vi prommenixade till Caroli för att handla lite mat. Där gick vi och strosade en stund innan vi gick direkt till dagis för att hämta Neo.

Alla 3 gick och fikade på Espresso house då denna mamman behövde en stor latte och så delade jag o Neo på en chokladboll ;)


När vi kom hem övade vi lite på att sitta och jag tycker det gick rätt bra. Jag kunde även ta bort kudden några sekunder innan han tippade. Min duktiga kille! :)

Ikväll har vi haft en riktig myskväll. Vincent somnade i min famn till filmen Saw 2 efter ynka 5 minuter och låg kvar där tills jag skulle plocka undan för kvällen.
Klockan är 22.30 och jag ska nu hoppa i kojs (!!!).

Natti!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: