Vackra liv

Neo Arvid Christopher 2011-07-04 Vincent Tiger Ynwa 2013-05-25

Min björn

Kategori: Familjen

Idag var det riktigt ruggigt när vi skulle till dagis. Nu har verkligen hösten kommit på riktigt!
Jag fick slänga på mig en väst och Neo fick minsann ha fleece jacka under skaljackan. Brrrr!
Liten fick inviga sin björndress och den satt som ett smäck!
Jag funderar på att köpa en storlek större också så han kan ha den i vinter om det ek dag inte skulle bli så super kallt så vinteroverallen behövs.
Den är nämligen alldeles underbar tycker jag och det är synd att dom inte kan ha kläderna så länge då dom växer som galningar!
Snälla nu får tiden stanna upp. Vill att dom ska vara i dessa åldrar för alltid ;)
Det är samtidigt väldigt roligt att köpa fina kläder till dom och det kan man ju oftare då ;)
Lillen växer ju dock inte så jättemkt på längden utan snarare bredden så kläderna passar faktiskt lite längre än Neo trots att det skiljer 1 kilo i samma vecka. haha!



Detta leendet har han bjudit på hela morgonen! ♡

Kommentarer


Kommentera inlägget här: